« Aurora | Main | Green Bear »

The Little Blind Girl

今回は、ちょっと素直に笑えないジョーク。
A little blind girl goes up to her mum and says, "Mummy, mummy, when will I be able to see?"
Her mum replies "I'll tell you what, I'll take you to the chemist and get you some special cream for your eyes and you will be able to see in the morning."

ある盲目の少女がママのところに行って言いました、
「ママ、ママ、私いつになったら目が見えるようになるの?」

ママは答えました、
「じゃあこうしましょう。これから薬局にあなたを連れて行って、あなたの目に効く特別なクリームを貰うの。そうすれば、朝には目が見えるようになるわ」


So off they went to the chemist, got the cream, and went home, all the while the little girl was getting more and more excited at the prospect of being able to see again. Once they got home, the mother put the cream on the little girls eyes, wrapped a bandage around her head, and took her to bed.

そして、二人は薬局に行き、クリームを手に入れ、家に帰りました。そうしている間中、少女は、もう一度目が見えるようになるという期待でますます興奮していました。家に帰るとすぐ、お母さんは少女の目にそのクリームを塗り、頭に包帯を巻き、ベッドに連れて行きました。


The following morning the little girl stumbled into her mums bedroom and excitedly shouted "Quick mummy, take off the bandage so that i will be able to see again."

So the mother slowly took of all the bandages, taking her time, and all the while the little girl was getting more and more excited. Once they were off the little girl said "But mummy, I still can't see."

To which the mother replied, "April fool!"

次の朝、少女はよろよろとママの所にかけより、興奮して叫びました、
「早くママ、包帯取って、そうすれば私目が見えるのよ」

それで、お母さんはゆっくりと、時間をかけて包帯を全部はずしました。その間中、ずっと少女は、ますますドキドキしていました。
包帯が取れるとすぐ、少女は言いました、
「ママ、でも、まだ私目が見えないわ」

それに対し、お母さんは答えました、


















「エイプリル・フール」

少女:「...」

Today's Tips
tell you what
いい考えがある。ちょっと話を聞いてよ。じゃあこうしよう。

出典:Aardvark Archie's Guide to RUDE HUMOR

|

« Aurora | Main | Green Bear »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/1874/234982

Listed below are links to weblogs that reference The Little Blind Girl:

« Aurora | Main | Green Bear »