« Useless Facts 1 | Main | If a man is bold . . »

5minutes Joke

最短、何分で投稿できるかチャレンジ

The boyfriend said,
"We're going to have a GREAT time Saturday. I've gotten three tickets for the big game."

ボーイフレンドが言いました、
「土曜日のデートは、きっとすごく良いことがあるよ。
あの名試合のチケットを3枚取ったんだ。」

"Why do we need three?" asked the girl.

彼女は聞きました、
「どうして3枚要るの?」

he replied,

彼は答えました、
















"They're for your Father, Mother and kid sister."

君のお父さん、お母さん、そして、妹の分だよ。

ここまで約4分でした。なんとか、ティーブレイク終了に間に合いました。


出典:A-Grin-A-Day.Com

|

« Useless Facts 1 | Main | If a man is bold . . »

Comments

はじめまして。
かなり笑ってしまいました。
なんていうか彼の必死さが伝わってきますね(笑

Posted by: Tu2 | 26.04.2004 at 08:11 AM

コメントありがとうございます。

見つけてから記事にするまで、たったの5分だった割りにコメントが頂けて非常に嬉しく思います。

私は、どうせなら、自分の家族をどこかに行かせる方が良いと思いました。

Posted by: poohotosama | 28.04.2004 at 07:15 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/1874/473200

Listed below are links to weblogs that reference 5minutes Joke:

« Useless Facts 1 | Main | If a man is bold . . »