« Quit Smoking | Main | Plan a trip »

Lawnmower

研究室の友人の教えてくれたショートジョーク
0.1クスクス(10クスクス満点)
※追記:元々0.5クスクスとしていましたがクレームがついたので変更しました。

忙しい人は、読まないで下さい。

My neighbour asked if he could use my lawnmower

私の隣人が私の芝刈り機を貸してくれと言ってきました


and I told him of course he could, so long as

私は彼に言いました
「もちろんいいですとも、ただし


he didn't take it out of my garden.

私の庭から持ち出さなければね。」

次頑張ります...

|

« Quit Smoking | Main | Plan a trip »

Comments

0.1にしてください…笑

Posted by: k | 08.04.2004 at 05:23 AM

> k様

しました。

このジョークは、分かってはいましたが、教えてくれた研究室の友人がココをチェックしたときがっかりしないよう載せてしまいました。
貴重なお時間をさいて頂き恐悦至極に存じます。; )

Posted by: poohotosama | 08.04.2004 at 05:39 AM

I'm amazed, I must say. Seldom do I come across a blog that's both equally educative and interesting, and let me tell you, you've hit the nail on the head. The issue is an issue that not enough peopple are speaking intelligently about. I'm very happy I found this in my hunt for something concerning this.

Posted by: Physical gold Ira | 21.09.2014 at 10:49 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/1874/409407

Listed below are links to weblogs that reference Lawnmower:

« Quit Smoking | Main | Plan a trip »