« Alternative Dictionary | Main | Trackback Spam »

Parking Lot

今日のジョークは人生の教訓です。

An older woman was cruising a busy parking lot just before Christmas in her new Mercedes-Benz looking in vain for a parking space. She finally saw someone loaded with packages heading for a car, so she followed him, put on her blinker and waited patiently until he pulled out. Just as he pulled out a young man in a sleek black Porsche zipped in to the space ahead of her.

老女がクリスマス直前で混み合う駐車場で、空いている駐車スペースを探しながらベンツを運転していました。
そして、やっと、老女は荷物を一杯抱えた人が車に向かっていくのを見つけました。それで、老女はその人の後に突いていき、ハザードを点けて、その人が出て行くまで辛抱強く待ってました。
その人が出た途端、若い男の乗る黒光りしたポルシェが、彼女の目の前をヒュっと横入りしました。


She was dumbfounded and outraged, and jumped out of her car, shouting,
"How could you do that?
Didn't you see me waiting there with my signal on?"

老女は、あぜんとして、そして怒って車を飛び出し、叫びました、
どうして、そんなことするのよ?
あなた、あたしがそこでハザード出して待ってたの見えなかったの?」


To which he replied, "That's what happens when you're young and fast."

それに若い男が答えました、
あんたが、若くて素早かったら停められるよ!


As the young man was about to enter the store he heard the hideous crunch of metal striking metal. He ran back, horrified, to see that the woman had gunned her Mercedes and smashed it into his beautiful black Porsche.

その若い男が店に入ろうとしたとき、金属が金属にぶつかる恐ろしいバリバリっという音が聞こえました。男は、怖くなって、走って戻りました。すると、先ほどの老女が、彼女のベンツを彼の美しい黒のポルシェにぶつけていたのです。


He ran back and cried,
"How could you do that?"

彼は、駆け戻り、叫びました、
「どうしてそんなことするんだ?」


To which she replied,

老女はそれに答えて、. . .

"That's what happens when you're old and rich!"

「あなたが、年寄りになってお金持ちになったらできるわよ。」

教訓:
金持ちのおばあさんには気をつけましょう。

出典:A-Grin-A-Day. Com

|

« Alternative Dictionary | Main | Trackback Spam »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/1874/453456

Listed below are links to weblogs that reference Parking Lot:

« Alternative Dictionary | Main | Trackback Spam »