« Holland Trip 2 | Main | 100 Questions 7 »

THE YOUNG BUSINESSMAN

最近ジョークを書いてなかったので、久しぶりに

7クスクス位(10クスクス満点)

A young businessman had just started his own firm. He rented a beautiful office and had it furnished with antiques. Sitting there, he saw a man come into the outer office. Wishing to appear the hot shot, the businessman picked up the phone and started to pretend he had a big deal working.

若いビジネスマンが自分の会社を立ち上げたばかりでした。彼は美しいオフィスを借り、そこにアンティーク家具を備え付けました。
オフィスに座っていると、一人の男がオフィスの外に入ってくるのが見えました。
仕事が順調に行っているように見せようとして、そのビジネスマンは電話をとり、大きな契約を取っている振りをし始めました。

He threw huge figures around and made giant commitments.
Finally he hung up and asked the visitor, "Can I help you?"

ビジネスマンは、すごい額の数字を並べたて、巨額の約束をしました。
そして、電話を置くと訪問者に向かって言いました、
「何か御用ですか?」

The man said, "Yeah, I've come . . .

男は言いました、
「はい、私がここに来たのは、 . . .




















to activate your phone lines."


電話をつなげるためなんですが」

ビジネスマン:「 . . . 」

出典:Comedy-Zone.net

|

« Holland Trip 2 | Main | 100 Questions 7 »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/1874/511814

Listed below are links to weblogs that reference THE YOUNG BUSINESSMAN:

« Holland Trip 2 | Main | 100 Questions 7 »