« An Actor | Main | Mystery Of Time And Space »

An Amazing Discovery

電話に関する驚くべき発見について。
German scientists dug 50 meters underground and discovered small pieces of copper. After studying these pieces for a long time, Germany announced that the ancient Germans 25,000 years ago had a nation-wide telephone network.

ドイツの科学者が、50 m地下に銅のちいさなかけらを発見しました。
この破片を長期間調査した結果、科学者たちは、
「古代ドイツでは、25,000年前に既に電話ネットワークが有った。」
と発表しました。


Naturally, the British government was not that easily impressed. They ordered their own scientists to dig even deeper. 100 meters down, they found small pieces of glass, and they soon announced that the ancient Brits 35,000 years ago already had a nation-wide fibre net.

当然、イギリス政府は簡単には納得しませんでした。
政府は、イギリスの科学者に命じて、さらに深く、100 m 掘らせました。
すると、ガラスの破片が見つかりました。
すぐに、イギリス政府は発表しました、
「古代イギリスにおいては、35,000年前に既に光ファイバーネットワークがあった。」
と。


Israeli scientists were outraged. They dug 50, 100 and 200 meters underground, but found absolutely nothing...
They concluded that

イスラエルの科学者たちは、これらの発表に怒りました。
そして、50、100、200mと地面を掘っていきましたが、全く何も発見できませんでした、
それで、科学者たちは、 . . .























the ancient Hebrews 55,000 years ago had cellular telephones.

「古代ヘブライ(ユダヤ人の国)では、55,000年前に携帯電話が有った。」

と結論付けました。

出典:Aardvark Archie's Rude Humor

|

« An Actor | Main | Mystery Of Time And Space »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/1874/591820

Listed below are links to weblogs that reference An Amazing Discovery:

« An Actor | Main | Mystery Of Time And Space »