« Circumcision Problems | Main | Train Boy and Hermes Girl »

I was gonna say that!

今日は、またも小鳥のさえずりで目が覚めました。 全然すがすがしくないです。強烈にうるさかった。

何故か二度寝ができないので、気晴らしにジョ-クを書いてみる。

10連発ジョークです。(でもオチは一つ)
すいませんが、我慢して最後まで読んで下さい。
そうすれば、6クスクス(10クスクス満点)位の'笑い'を提供できると思います。

There are two cows in a field.
One said:
"Moo."
The other one said:
"I was gonna say that!"

2匹の牛が野原にいました。
一匹が言いました、
「モー」
もう一匹が言いました、
それ言おうと思ってたのに!


There are two tigers walking through the jungle.
One turns to the other one and says:
"Gruurrr."
The other one says:
"I was gonna say that!"

2匹の虎がジャングルを歩いていました。
一匹が言いました、
「グルルルルー」
もう一匹が言いました、
「それ言おうと思ってたのに!」


There are two birds perched in a tree.
One turns to the other one and says:
"Cheep. Cheep."
The other one says:
"I was gonna say that!"

2匹の鳥が木に止まっていました。
一匹が言いました、
「チュン、チュン」
もう一匹が言いました、
「それ言おうと思ってたのに!」


There are two mice sitting in a field.
One turns to the other one and says:
"Eeeck. Eeeck.."
The other one says:
"I was gonna say that!"

2匹のねずみが野原にいました。
一匹が言いました、
「チュウ、チュウ」
もう一匹が言いました、
「それ言おうと思ってたのに!」


There are two salamanders sitting in a place where salamanders live.
One turns to the other one and makes a noise like a salamander.
The other one says:
"I was gonna say that!"

2匹のサラマンダー(火トカゲ)がサラマンダーの住んでいるところにいました。
一匹がサラマンダーのような音を出しました、
もう一匹が言いました、
「それ言おうと思ってたのに!」


There are two dogs sitting in the street.
One turns to the other one and says:
"Woof."
The other one says:
"I was gonna say that!"

2匹の犬が通りに座っていました。
一匹が言いました、
「ワン」
もう一匹が言いました、
「それ言おうと思ってたのに!」


There are two lions walking through the jungle.
One turns to the other one and says:
"Roar."
The other one says:
"I was gonna say that!"

2匹のライオンがジャングルを歩いていました。
一匹が言いました、
「ガオー」
もう一匹が言いました、
「それ言おうと思ってたのに!」


There are two cats sitting in a garden.
One turns to the other one and says:
"Meow."
The other one says:
"I was gonna say that!"

2匹の猫が庭に座っていました。
一匹が言いました、
「ニャー」
もう一匹が言いました、
「それ言おうと思ってたのに!」


There are two ducks in a pond.
One turns to the other one and says:
"Quack."
The other one says:
"I was gonna say that!"

2匹のあひるが池にいました。
一匹が言いました、
「クワッ」
もう一匹が言いました、
「それ言おうと思ってたのに!」


There are two British cows in a field.
One turns to the other one and says:
"Quack."
The other one says:
"I was gonna say that!"

2匹のイギリス産の牛が野原にいました。
一匹が言いました、
クワッ
もう一匹が言いました、
「それ言おうと思ってたのに!」


Because ..

何故なら、....



















they are infected by mad cow disease.

この牛達は、狂牛病にかかっていたのです

結構使い古された"I was gonna say that!"ジョークですが、ちょっと捻ってあります。

珍しく、オリジナルのジョークです。
かなり前に、研究室のイギリス人がサラマンダーのやつを気に入ったので、いろんなバリエーションを考えているうちにできました。

そして、このニュースを見て思いだしました。
感染していた人は、狂牛病発覚前の牛を食べた人であって欲しい。

でも、最近なんだか頭がボーっとするのは気のせいか

参考:狂牛病に感染した牛の見分け方について (The Dogpatch Gazette)

面白かったら、投票してくださいね! → コチラ

|

« Circumcision Problems | Main | Train Boy and Hermes Girl »

Comments

はじめまして。Blog王決定戦の管理人をやっているものです。突然恐れ入ります。この度、5月16日よりブログ筆者を募集していまして、お邪魔させていただきました。ブログを拝見させていただき大変興味深い内容だったのでコメントを入れた次第です。私は個人で今回はじめてサイトを開設しましたので、何かと行き届かない所もあると思いますが、一度当サイトへ足を運んでいただけたら幸いです。もし、楽しそうだと思っていただけたら、ご登録の方、宜しくお願いします。本当に突然失礼致しました。

Posted by: Blog 王決定戦(REN) | 27.05.2004 at 05:04 PM

This is a topic which is close to my heart... Best wishes! Where are your contact details though?

Posted by: Erfahrungen femmestyle | 01.10.2014 at 09:28 PM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/1874/663245

Listed below are links to weblogs that reference I was gonna say that!:

« Circumcision Problems | Main | Train Boy and Hermes Girl »