« 100 Questions 4 | Main | A Lesson in Medicine »

Parking Ticket

今日のジョーク

I went to the store the other day, and I was in there for only about 5 minutes.
When I came out there was a cop writing out a parking ticket.
So I went up to him and said,
"Come on, buddy, how about giving an old lady a break?"

ある日、私が買いものにいった日のこと。
私はお店を5分くらいしか見ずに外に出ました。
その時、警官が、駐禁の切符を切っていました。
そして、私は彼に駆け寄り言いました、
「ねぇ、ちょっとアンタ、私みたいな老女、見逃してよ」


He ignored me and continued writing the ticket.
So I called him a pencil-happy nazi.
He glared at me and started writing another ticket for having worn tires!

警官は、私のことを無視し切符を書き続けました。
それで私は、警官に向かって言いました、
「鉛筆好きのナチ野郎!」

警官は私を睨むと、もう一枚、タイヤの摩耗に対する違反切符を書き始めました。


So I called him a piece of horse poop.
He finished the second ticket and put it on the windshield with the first.
Then he started writing a third ticket!

だから、私はさらに言いました、
「この馬のケツ野郎!」

すると、警官は二枚目の違反切符を書き終えて、フロントガラスにさっきのと併せて差し込みました。
そして、彼は三枚目の違反切符を書き始めました。


This went on for about 20 minutes... the more I abused him, the more tickets he wrote.
I didn't Care. Because . . .

このようなことが20分ほど続きました。
私が、警官を馬鹿にすればするほど、違反切符が書かれました。
私は別に構いませんでした。だって . . .





















My car was parked around the corner.
私の車は、向うの角に停めてありましたから。

I try to have a little fun each day.
It's important at my age.

私は毎日ちょっとだけ楽しむ様にしています。
私のような歳になるとそういうことが重要なのです。

ストレスの多い現代社会で生きていくためには、やはりストレス発散できることを探すのが一番です。

以前にもストレス発散方法について紹介しましたが、今日のも良い方法ですね。 :)

出典:A-Grin-A-Day.Com

|

« 100 Questions 4 | Main | A Lesson in Medicine »

Comments

これは気に入りました。Web拍手!

Posted by: ダンディー | 07.05.2004 at 10:35 PM

> ダンディー様

コメントありがとうございました。
気に入って頂けてうれしいです。

Posted by: poohotosama | 08.05.2004 at 01:56 AM

I absolutely llve your blog.. Great colos & theme. Did you build this website yourself? Please rewply back as I'm planning to create my very own website and want to learn where you got this from or exactly what the theme is called. Thanks!

Posted by: www.litparapluiepascher.net | 16.11.2013 at 08:24 PM

I seriously love your blog..Very nice colors & theme. Did you make this website yourself? Please reply bazck as I'm attempting to create my very own site and would love to find out where you got this from or just what the theme is named. Kudos!

Posted by: http://www.disquedurmultimedia.info | 17.11.2013 at 04:09 AM

I do not even know the way I ended up right here, however I assumed this publish used to bbe good. I don't realize who you're but certainly you aare going tto a well-known blogger in case you are not already. Cheers!

Posted by: www.picoprojecteur.org | 20.11.2013 at 01:36 AM

Quality articles or reviews is the key to invite the viewers to pay a quick visit the website, that's what this web site is providing.

Posted by: bluetooth headphones | 29.11.2013 at 04:57 PM

Hi, this weekend is fastjdious for me, sice this moment i am reading this wonderful educational post here at my residence.

Posted by: www.externalharddrivereviewed.com | 30.11.2013 at 04:03 PM

What a information of un-ambiguity aand preserveness oof precious expsrience on the topic of unexpected emotions.

Posted by: www.alllacedresses.com | 02.12.2013 at 05:08 PM

Pretty portion of content. I just stumbled upon your blog and in accession capital to say that I acquire in fact loved account your blog posts. Anyway I will be subscribing to your feeds and even I achievement you get right of entry too constantly quickly.

Posted by: http://www.alllacedresses.com | 05.12.2013 at 02:50 PM

Appreciating the time and effort you put into your site and in depth information you present. It's great to come across a blog every once in a while that isn't the same unwanted rehashed information. Fantastic read! I've bookmarked your site and I'm including your RSS feeds to my Google account.

Posted by: www.designerhandbagsplaza.com | 16.12.2013 at 05:20 PM

I'm extremely inspired along with your writing abilities as smartly as with the format to your weblog. Is that this a paid theme or did you modify it yourself? Anyway keep up the excellent quality writing, it is rare to peer a nice weblog like this one today..

Posted by: bluetoothspeakersreviewer.com | 19.12.2013 at 11:49 AM

This iss really interesting, You're a very skilled blogger. I've joined your rss feed annd look forward to seeking more of your fantastic post. Also, I've shared your site in my social networks!

Posted by: dining room sets | 04.01.2014 at 05:25 AM

Hi! Would you mind if I share your blog with my twitter group? There's a lot of people that I think would really appreciate your content. Please let me know. Cheers

Posted by: http://www.dalseo.org | 24.04.2014 at 02:50 AM

First off I want to say fantastic blog! I had a quick question in which I'd like to ask if you do not mind. I was interested to find out how you center yourself and clear your head prior to writing. I have had trouble clearing my mind in getting my thoughts out. I truly do take pleasure in writing however it just seems like the first 10 to 15 minutes are generally lost simply just trying to figure out how to begin. Any ideas or tips? Thank you!

Posted by: billig | 01.09.2014 at 05:24 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/1874/555065

Listed below are links to weblogs that reference Parking Ticket:

« 100 Questions 4 | Main | A Lesson in Medicine »