« The Proxy Father | Main | Learning Adult Words »

Towards The Top Ten

あとジョーク3つで100個になります(抱き合わせジョークは除く)。

そこで、今トップ20に入っている英語学習ランキングでトップ10を狙うことにしました。
(全然関係ありませんが...)

最近どうも大人のジョークが続いていたので、普通のジョークをどうぞ。
面白かったら、ランキングに投票お願いします。;)

昨日ビールに関する記事をかいたので、ビールに関するジョークです。

A man in the pub orders a beer. He gets his beer and begins to drink it when he notices that the beer is kind of warm. So he mentions it to the bartender, who tells him to shut up and just drink his beer.

ある男がパブに入って行ってビールを注文しました。
ビールをもらって飲み始めると、ビールは少しぬるかったのです。
それで、バーテンに"ぬるい"と文句を言うと、そのバーテンは"黙って飲め!"と彼に言い放ちました。


Then it is time to pay and instead of giving three one-pound coins to the bartender, the guy throws 30 10-pences behind the counter.

そのあと、勘定を支払う時に、1ポンド玉を3枚渡す代わりに、10ペンス玉を30枚カウンターの後ろに放り投げました。


The bartender is pissed, and is on his hands and knees collecting change as the guy leaves.

バーテンは怒りました。そして、彼が四つん這いになって小銭を集めているうちにその男は、帰ってしまいました。


The next day the man is back, and he comes in waiving a £5 bill.

次の日、またその男が戻ってきました。
彼は、5ポンド札をひらひらさせながら入ってきました。


The bartender thinks, "Okay, business is business,"and lets him in.
Again, the beer is kind of warm, but the guy doesn't say anything.

バーテンは思いました、
「まあ良いだろう。商売は商売だ。」

そして、その男を店に入れました。
またも、ビールは少しぬるかったのですが、その男は何も言いませんでした。


Comes time to pay, the man gives him the £5 bill.
The bartender goes to the register to get the change, but instead of taking out two 1-pound coins, he takes out 20 10-pences and throws them all around the entire pub.

支払いの段になって、男は5ポンド札を渡しました。
バーテンは、釣りを取りにレジに行って、1ポンド玉を2枚取る代わりに、20枚10ペンス玉を取り出し、店中にばらまきました。


The bartender says, "Here is your damn change."
The man looks around and remains quite calm.

バーテンは言いました、
「ほらよ、釣りだ!」
しかし男は、当たりを見回し、平静を保っていました。
そして、...




















He takes out ten 10-pences, throws them behind the counter and says, "Gimme another beer!"

男は、10ペンス玉を10枚取り出して、カウンターの後ろに放り投げ言いました、

「もう一杯ビール。」 

出典:A-Grin-A-Day

さあ!、ランキングに投票お願いします。トップ10まで25票です(5/21現在)。

|

« The Proxy Father | Main | Learning Adult Words »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/1874/633422

Listed below are links to weblogs that reference Towards The Top Ten:

« The Proxy Father | Main | Learning Adult Words »