« Hermes and Freaks | Main | A Woman in a Towel »

A Blonde on a Horse

昨日のエントリーに関して、日本人女性の買い物好きを題材にしたジョークを探していたのですが、見つかりませんでした。

そこで、代わりにブロンドジョークです。

A BLONDE tries to go horseback riding even though she has had no lessons or prior experience. She mounts the horse unassisted and the horse immediately springs into action.

1人のブロンドちゃんが、乗馬のレッスンを全く受けたことが無いのに、乗馬に挑戦しました。 彼女は、誰の助けも借りずに馬に乗ると、馬は即座に動き出しました。


It gallops along at a steady rhythmic pace, but the blonde begins to lose her grip and starts to slide in the saddle.

馬は、一定のリズムでギャロップしました。
すると、そのブロンドちゃんは徐々にグリップを失い、鞍からずり落ち始めました。


In terror, she grabs for the mane but can't seem to get a firm grip. She tries to throw her arms around the horse's neck, but she slides down the side of the horse anyway. The horse gallops along, seemingly impervious to its slipping rider.

恐くなって彼女はタテガミを掴みましたが、しっかりと掴めないようでした。
そして、腕を馬の首にまわしましたが、やはり馬の横にずれ落ちて行きました。
馬は、彼女が落ちそうになっているのに構わず、ギャロップし続けました。


Unfortunately, the blonde's foot has become entangled in the stirrup.

不幸にも、ブロンドちゃんの足は、あぶみ(馬に乗るとき足を置くところ))に絡まっていました。


She is now at the mercy of the hooves as her head is struck against the ground over and over again...

彼女は、今やヒズメのなすがままでした。
そして、彼女の頭は地面に何度も何度も打ちつけられました。


As her head is battered against the ground she is moments away from losing consciousness when, to her great fortune,

彼女の頭は地面に打ちつけられて、彼女はもう少しで気を失いそうでした。
その時、幸運なことに、...














the supermarket manager sees her and unplugs the horse.

スーパーマーケットの店主がやって来て、彼女を発見し、馬のコンセントを抜いてくれました

面白かったら、投票してくださいね! → 英語学習ランキング

出典:The Sun Newspaper Online

いつか、こんな風に"日本人女性ジョーク"なんていうカテゴリができそうで恐い...

|

« Hermes and Freaks | Main | A Woman in a Towel »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/1874/842602

Listed below are links to weblogs that reference A Blonde on a Horse:

« Hermes and Freaks | Main | A Woman in a Towel »