« At the Girlfriends House | Main | The Execution »

A Poor Little Guy

お昼休みジョーク。
This little guy is sitting at the bar just staring at his drink. He's been sitting there for half an hour when this big trouble-making truck driver steps next to him, grabs his drink and gulps it down in one swig.
小男がバーに座って、自分の飲み物を見つめていました。男がそこに座って30分後に、トラブルメーカーのトラック運転手が男の隣に近づいてきて、男の飲み物をつかんで、ごくっと一飲みで空にしてしまいました。


The poor little guy starts crying.

可愛そうな小男は泣き始めました。

"Come on man, I was just giving you a hard time," says the truck driver. "I'll buy you another drink. I just can't stand to see a man crying."

トラックの運転手は言いました、
「おいおい、ちょっと意地悪しただけじゃないか。まったく、男が泣くのを見たくないから、飲み物を買ってやるよ。」


"This is the worst day of my life," says the little guy between sobs. "I can't do anything right. I overslept and was late to an important meeting, so my boss fired me. When I went to the parking lot, I found my car was
stolen and I have no insurance. I grabbed a cab home but, after the cab left, I discovered my wallet was left in the cab. At home I found my wife in bed with the gardener. So I came to this bar and was thinking about putting an end to my life, and then

すすり泣きながら、小男は言いました、
「今日は人生最悪の日だよ。何もうまくいかない。
今朝は寝過ごして、大事な会議に遅れてしまって、ボスは、僕をクビにしたんだ。
駐車場に戻ったら、車が盗まれてた。おまけに、保険も掛けてなかった。
それで、タクシーに乗って家に向かって、タクシーが帰った後、財布をタクシーの中に置き忘れたことに気付いたんだ。
やっと、家に帰ったら、妻が庭師とベッドの中ににいたんだ。
そういうわけで、僕はここに来て、死のうと考えてたんだ。
そしたら、...


















you show up and drink the damn poison!!

君がやってきて、僕の毒を飲んじゃったんだよ!

面白かったら、投票してくださいね! → 英語学習ランキング

出典:A-Grin-A-Day.Com

また、管理人の方にお誘いを受けて、ブログ王決定戦というランキングに参加しています。
6月3日から投票が始まっていたのですが、すっかり忘れていました。

既に何人か投票して下さっています。ありがとうございました。
まだ投票していただいてない方で、投票してやってもいいという方がいらっしゃれば、よろしくお願いします。
(投票は、毎日1回受け付けるそうです。)

> ブログ王決定戦に投票する

一応、バナーも貼っておきます。

なんか、いっぱいランキングがありますね。

でも、本命は英語学習ランキングです。
ジョークサイトが英語学習ランキングの上位にランクされることこそ、クールなジョークだと思います。;)
皆さん協力よろしく!

|

« At the Girlfriends House | Main | The Execution »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/1874/740110

Listed below are links to weblogs that reference A Poor Little Guy:

« At the Girlfriends House | Main | The Execution »