« Tax Jokes | Main | KFC and the Pope »

Mind your Business

ベルギーで非常に疲れたので、土日は殆ど寝倒してしまいました。

お陰で今日は朝4時に目が覚めたので、眠気覚ましジョーク。

The happy couple married and the girl had a hope-chest which she asked her new husband to never open, as it was something she treasured dearly. For years it sat in the wardrobe locked tight and the husband, while always curious at his wife's unusual request, respected her wishes.

幸せなカップルが結婚しました。
女性は、ある"嫁入り道具の箱"を持ってきて、夫に絶対に開けないよう言いました。
それは、彼女が宝物のように大切にしているものでした。
その箱は、数年間洋服ダンスに堅くカギがかけられて置かれていました。
夫は、妻の変なお願いに興味津々ながらも、それを開けることはありませんでした。


Many years passed and still he never attempted to open the chest, until one day, whilst at home alone, he decided that enough was enough and he went to the chest and slowly opened it. To his dismay, it was full of coins and notes, there must have been thousands of dollars, but the strangest thing of all was there were three eggs sitting in the chest as well. He quickly closed the chest without disturbing a thing.

何年間も夫は、その箱を開けようとしませんでしたが、ある日、1人で家にいるとき、彼はもう十分だろうと考えて、その箱に向かい、ゆっくりと開けました。


彼は、困惑しました。

箱には硬貨と紙幣が、多分何千ドルも入っていました。
さらに、一番彼を不思議がらせたのは、お金と一緒に入っていた3個の卵でした。

そして、彼は、何も動かさないように素早く箱を閉じました。


That night he confessed, out of guilt, that he had opened the chest and had seen all the money. That was no problem, but what on earth was she doing with three eggs in there."Well," the wife said,"I suppose you should know the truth." " Each egg represents an affair I had with other men."

その晩、夫は罪の意識から、箱を開けて中にお金を見つけたことを告白しました、
「お金は分かるが、その3個の卵は一体全体どんな意味があるのんだい?」

妻は言いました、
「分かったわ、あなたに真実を話しましょう。
 それぞれの卵は、私が1回浮気したことを意味してるのよ。」


"That's not so bad" said the husband, "because I have had the occassional fling myself, but what about all that money?"

夫は言いました、
「そんなに悪い話じゃない。僕だって、実際たまに浮気してたからね。
 でも、それじゃあのお金は一体何だい?」


"Well" she said,

妻は言いました、
「えーと、...













"Each time I get a dozen, I sell them."

卵が1ダースになるたび、売ってたのよ...」

夫:「...」

面白かったら、投票してくださいね! → 英語学習ランキング

最近、ランキング低迷しています。
どうぞ、ご協力よろしくおねがいします。 ;)

ちなみに、夫がビル、妻がヒラリーの別バージョンもありましたが、時期を逸しているのでコチラにしました。


出典:Funny.co.uk

|

« Tax Jokes | Main | KFC and the Pope »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/1874/810741

Listed below are links to weblogs that reference Mind your Business:

« Tax Jokes | Main | KFC and the Pope »