« Desperate Beckham | Main | Twelve Doors »

Old Lady's Wishes

今日は、珍しく鳥にも起こされず、すがすがしい朝を迎えられました。

それでは、そのすがすがしさをぶち壊す、シュールなジョークを

An old lady sits on her front porch, rocking away the last days of her long life, when all of a sudden, a fairy godmother appears and informs her that she will be granted three wishes.

一人の老女が玄関のポーチに座っていました。彼女は人生最期の日々を揺り椅子でぶらぶらと過ごしていました。
すると、突然、魔法使いのおばあさんが現れて、その老女に"3つの願い事をかなえてあげましょう"と告げました。


''Well, now,'' says the old lady, ''I guess I would like to be really rich.''

老女は言いました、
「えーと、まず、すごい金持ちになりたいわ。」


*** POOF *** Her rocking chair turns to solid gold.

"ポンッ" 彼女の揺り椅子が純金に変わりました。


''And, gee, I guess I wouldn't mind being a young, beautiful princess.''

「まぁ、なんてこと、それじゃ、若くて美しいお姫様になれるかしら?」


*** POOF *** She turns into a beautiful young woman.

"ポンッ" 彼女は、美しい若い女性になりました。


''Your third wish?'' asks the fairy godmother. Just then the old woman's cat wanders across the porch in front of them. ''Ooh - can you change him into a handsome prince?'' she asks.

魔法使いのおばあさんが言いました、
「3番目のお願いは?」
丁度その時、老女の猫が二人のいるポーチにふらふらとやって来ました。
老女は尋ねました、
「あっ、...その猫をハンサムな王子様に変えてくださる?」


*** POOF ***

There before her stands a young man more handsome than anyone could possibly imagine. She stares at him, smitten. With a smile that makes her knees weak, he saunters across the porch and whispers in her ear,

"ポンッ"

そこには、想像を絶するハンサムな男が立っていました。
彼女は、惚れ惚れとしてその男を見つめていました。
その微笑で彼女は腰砕けになりました。

男はゆっくりとポーチを横切って歩いていき、彼女の耳に囁きかけました、...




















''Bet you're sorry now for having me neutered."

「きっと、今あなたは私を去勢しなければ良かったと思ってるでしょう。」

面白かったら、投票してくださいね! → コチラ

出典:Funny.co.uk

|

« Desperate Beckham | Main | Twelve Doors »

Comments

You actually make it seem really easy together with your presentation but I to find this topic to be really something which I think I might never understand. It kind of feels too complicated and extremely vast for me. I am taking a look ahead for your next submit, I'll attempt to get the hang of it!

Posted by: low back pain In early pregnancy | 17.05.2014 at 06:29 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/1874/713767

Listed below are links to weblogs that reference Old Lady's Wishes:

« Desperate Beckham | Main | Twelve Doors »