« When you can get out of here. . . | Main | Embarrassd Emabarrassing Woman »

The French Couple

ジョークがまた増えてきたので、新しいカテゴリ-を作りました。

> Jokes about men and women

最近はどうでもいいことですが、やはり、コレがジョークのネタになりやすいので。
逐次、移していきます。

それでは、フランス人カップルのジョークです。
フレンチジョークです。


Jean-Claude and Michelle are a couple living in France. One day, Jean-Claude comes home from work and Michelle says:
"Jean-Claude, today ze light-bulb, it has gone out. You must fix it for me."

ジャンクロードとミッシェルはフランスに住むカップルです。ある日、ジャンクロードが仕事から家に帰ってきたときミッシェルが言いました、 「ジャンクロード、今日、電球が切れたのよ。直して頂戴!」


"What am I? Electricien?"

「俺をなんだと思ってるんだ!電気屋か?」


The next day, Jean-Claude comes home from work and Michelle says:
"Jean-Claude, today ze carpet eet eez dirty, you must beat eet for me."

次の日、ジャンクロードが仕事から帰ると、ミッシェルが言いました、
「ジャンクロード、今日、カーペットが汚いのよ。はたいて頂戴!」


"What am I? Carpet-beater?"

「俺を何だと思ってるんだ!カーペットはたき屋か?


The very next day, Jean-Claude comes home from work and Michele says:
"Oh, Jean-Claude, today your friend Pierre came over. He changed ze light-bulb and he beat ze carpet for me."

そのまた次の日にジャンクロードが仕事終えて帰宅すると、ミッシェルは言いました、
「ああ、ジャンクロード、今日あなたの友達のピエールが来たのよ。
 ピエールは、電球を変えて、カーペットをはたいてくれたわ。」


Jean-Claude seemed angry:
"Oh, but I know zis Pierre. He never does anysing for nossing. What did he want?"

ジャンクロードは怒って言いました、
「なんだって、俺の知ってるピエールはただでは動かない男だ。
 奴は、何が目的だったんだ?」


"He gave me 2 choices: he said I can bake him a cake or... sleep wiss heem."

「彼は2つの選択肢を出したわ。
 彼にケーキを焼くか、それとも....彼と寝るかよ!」


"Which one did you choose?"

「それで、どっちを選んだんだ?」

















"What am I ? Baker?"

「あなた私をパン屋だと思ってるの?」

こ洒落た、いかにもフレンチな会話でした。 ;)

出典:Crap Jokes

面白かったら、投票してくださいね! → 英語学習ランキング

|

« When you can get out of here. . . | Main | Embarrassd Emabarrassing Woman »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/1874/829902

Listed below are links to weblogs that reference The French Couple:

« When you can get out of here. . . | Main | Embarrassd Emabarrassing Woman »