« A story with a moral... | Main | A Taxi Driver »

REAL GONE FISHING

最近、女性読者からのコメントが無くて寂しいpoohotosamaです。

なるほど、読み返してみると、ちょっとお下品なジョークが続いていました。

そこで、非お下品ジョークを。
今回は、猛暑で苦しむ日本の皆様のために、いろんな意味で涼しくなるジョークをお届けします。

There's this drunk guy who decides that he wants to go fishing. He packs up all his tackle and sets out in search of a suitable spot.

ある酔っ払いの男が、釣りに行くことにしました。
男は、釣り道具を用意して、良い場所を探しに出発しました。


Eventually, he stumbles across a huge area of ice and decides that he'll give it a go. Taking out a saw from his tackle box, he starts to saw a whole.

最終的に、男は大きな氷で覆われた場所に出くわして、そこで釣りをすることにしました。
そして、道具箱からのこぎりを取り出し穴を開け始めました。


Suddenly, a loud voice booms out at him, "There's no fish in here." The drunk looks all around him but can't see anyone. He decides to ignore the voice and carries on sawing.

すると、突然大きな声が響きわたりました、
「ここには魚はいないぞ。」
その酔っ払いはあたりを見回しましたが、誰もいませんでした。
だから、その声のことは無視して、穴あけを続けました。


Again, the voice booms out, "I've told you once, there's no fish in here!" He looks up again but there's still no sign of anyone so he returns to his task.

またも、声が響きわたりました、
「言っただろ!ここには魚はいないぞ!」
彼は、もう一回顔を上げましたが、やはり誰もいませんでした。
そして、穴あけを再開しました。


"Stop it!" shouts the now very angry sounding voice, "You'd better pack up your stuff and get out of here or there'll be trouble."

「やめろ!」
今度は、怒ったような叫び声が聞こえました、
「早く道具をしまってここから出て行け!さもないと面倒なことになるぞ!」


"Who are you" shouts the drunk guy, "you don't scare me!"

酔っ払いは叫びました、
「お前は誰だ!お前なんか恐くないぞ!」


"Look," replies the voice,

"声"が答えました、
「よく聞け!...














"I'm the manager of this Ice Rink!"

私はこのスケートリンクの支配人だ」

出典:Comedy-Zone.net

寒かったら、投票してくださいね! → 英語学習ランキング
 
 
 
 
 
 
 

やはり、お下品ジョークは面白いので、人知れずお下品ジョークを一つ紹介しています。
暇な人は見つけてみてください。 このページからワンクリックで発見できます。

|

« A story with a moral... | Main | A Taxi Driver »

Comments

おもしろかったです。
こういうパレイドリア(変像)ネタは大好きです。

Posted by: ハリケーン | 05.08.2004 at 07:35 AM

いつもコメントありがとうございます。
本当に励みになります。

こういう現実にはあり得ないシチュエーションがジョークの醍醐味だと思います。;)

Posted by: poohotosama | 05.08.2004 at 04:58 PM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/1874/1116789

Listed below are links to weblogs that reference REAL GONE FISHING:

« A story with a moral... | Main | A Taxi Driver »