« Two Woodpeckers | Main | Help Me! »

How to Pray?

ありがたい読者の皆様のおかげで、知らない間に70000hit!を超えていました。

日本に帰ってから、やっぱり忙しくて全然更新する暇が取れません。

それでも、検索エンジンにだまされてこのブログにいらっしゃる方が絶えません。
そういう方の期待に応えるためにも、今日もがんばって更新したいと思います。

As the storm raged, the captain realized his ship was sinking fast. He called out, "Anyone here know how to pray?"

嵐が激しくなったとき、船長は自分の船が急速に沈んでいることが分かりました。
そして、叫びました、
「だれか、お祈りのやり方を知っているやつはいないか?」


One man stepped forward. "Aye, Captain, I know
how to pray."

一人の男が進み出て言いました、
「はい、船長!私は、祈り方を知っております。」


"Good," said the captain,
「よろしい」
船長は続けました、...


"you pray while the rest of us put on our life jackets - we're one short."

「君は祈っていてくれたまえ。
 その間に我々は、ライフジャケットを着る。

 実は、一着足りないんだ...

|

« Two Woodpeckers | Main | Help Me! »

Comments

Good place to found many answers http://doctorhorny.ifrance.com

Posted by: gay butt plugs | 07.02.2006 at 04:34 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/1874/1809143

Listed below are links to weblogs that reference How to Pray?:

» もしもブッシュが女だったら。 [アメリカンジョーク 時々 英語ラブレター]
If Bush Was A Girl? What Would He Look Like!もしもブッシュが女の子だったらどんな風に見えるの?   心の準備ができたらPLAYをクリック   ←面白画像   爆笑をお約束致します、、、多分。     笑えたらお願いします。   ... [Read More]

Tracked on 31.05.2005 at 03:46 PM

« Two Woodpeckers | Main | Help Me! »